Модуль 9. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце дифференційованого навчання, а саме дифференціація навчання відбувається у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. вчитель має разом працювати з учнем, щоб допомогти йому розвинути навички самоспрямованості.
Модуль 10. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені з'ясувати мою роль фасилітатора в начанні учнів за методом за методом проектів, а саме створювати документи для фасилітації, план впровадження проектів. Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце дифференційованого навчання, а саме дифференціація навчання відбувається у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище. Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні. вчитель має разом працювати з учнем, щоб допомогти йому розвинути навички самоспрямованості.
Модуль 10. Рефлексія
Цей модуль допоміг мені з'ясувати мою роль фасилітатора в начанні учнів за методом за методом проектів, а саме створювати документи для фасилітації, план впровадження проектів. Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.
Комментариев нет:
Отправить комментарий